x تبلیغات
fahime

چه زمانی می توان کودک را تنبیه کرد؟

  خیلی از پدر و مادرها فرزندانی دارند که رفتار قابل قبولی از خود نشان نمی دهند و آنها مثل خیلی از والدین دیگر می خواهند فرزندانی داشته باشند که ضمن خوش رفتاری، در رعایت قوانین و مقررات هم کوشا باشند. ولی آنها نمی توانند برنامه ای انضباطی برای بچه هایی پیدا کنند که به سختی می توان کنترلی روی رفتار آنها داشت.

 

تفاوت علائم کرونای انگلیسی و چینی

 ویروس کرونا یک سالی هست در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است. متاسفانه خیلی از مردم مبتلا به این ویروس شدن و بسیاری دیگر جان خود را از دست دادند. گسترش شیوع کرونا مشکلات جدی را به همراه داشت. بسیاری از مردم از کار بی کار شدن، به کشورها خسارت های اقتصادی و مالی زیادی وارد شد برای مثال خسارت مالی کرونا به صنعت گردشگری قشم ضرر زیادی به این جزیره توریستی وارد کرد. از آن جایی که ویروس کرونا یک بیماری ناشناخته بود درمان قطعی برای آن وجود نداشت از این رو دانشمندان و پزشکان تلاش کردند تا واکسن کرونا را تولید کنند. متاسفانه چند ماهی است که خبر از کرونای انگلیسی می دهند که بسیار بدتر از کرونای چینی است. کرونای انگلیسی مدتی است که در ایران پخش شده است و روزهای سختی در پیش داریم. تا کنون 8 نفر جان خود را به وسیله ی کرونا انگلیسی از دست داده اند زیرا 70 درصد سرعت انتقال آن نسبت به کرونا چینی بیشتر است. لازم به ذکر است که کرونای انگلیسی به جوانان و کودکان علاقه بیشتری دارد و آن ها را زودتر درگیر می کند.

بیماری هموفیلی چیست؟ علل و علایم هموفیلی

 هموفیلی معمولاً یک اختلال خونریزی ارثی است که در آن خون به درستی لخته نمی شود. این می تواند منجر به خونریزی خود به خودی و همچنین خونریزی بدنبال جراحات یا جراحی شود.

 

خرابی های معمول در چیلرهای تراکمی کدامند؟

 چیلرها از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنایع و ادارات هستند که به دو نوع جذبی و تراکمی دسته بندی می شوند. هریک از چیلرها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند. در این مطلب می خواهیم به خرابی های معمول در چیلرهای  تراکمی بپردازیم. در صورتی که با انواع خرابی چیلرها آشنایی داشته باشید در مواقع وقوع هرگونه مشکل، متعجب نخواهید شد. هر وسیله مصرفی امکان خرابی خواهد داشت و اصلی ترین مورد، شناسایی درست عیب دستگاه است و چنانچه عیب یابی دستگاه به درستی انجام شده باشد می توانید در بازه زمانی کوتاهی مشکلات آن را رفع کنید. برخی از خرابی های معمول در چیلرهای تراکمی توسط خود شما نیز قابل حل هستند اما برخی دیگر حتما باید به تعمیرکاران حرفه ای سپرده شوند تا عملیات تعمیر بدون کم و کاست بوده و با خیال راحت از چیلر تراکمی خود استفاده کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

بعد از ورزش و عرق کردن جوش می زنید؟

 ورزش کردن همیشه هم به نفع پوست نیست. این درست است که ورزش کردن از راه‌های زیادی به سلامت و زیبایی پوستتان کمک می‌کند؛ اما تمرین کردن و عرق ریختن می‌تواند سبب آکنه هم بشود.

 

تعداد بیماران بدحال کرونا در حال کاهش لزوم تداوم محدودیت‌ها تا پایان اپیدمی

 فوق تخصص مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با توجه به کاهش بیماران بدحال کرونایی، آی سی یو حاد تنفسی بیمارستان مسیح دانشوری به حالت عادی برگشت و از این پس بیماران بدحال سل را پذیرش می‌کند. 

مواد غذایی که موجب آرامش می‌شود

 برای اینکه روح و جسم شما به آرامش برسد باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید، چون تغذیه نقش مهمی در آرامش اعصاب دارد. غذاهایی وجود دارند که می توانند به سیستم عصبی ما کمک کنند ، مقاومت در برابر استرس را افزایش دهند و حتی باعث شوند که درست بعد از خوردن آنها احساس آرامش کنیم.

 
صفحه قبل 1 صفحه بعد