دادگاه متهم به برنامه کانال آب و هوا از کاربران گمراه کننده است و از اطلاعات مکان آنها سود می برد

 
کتی کک
جمعه 9:30 بعدازظهر به: برنامه کانال هواشناسی
104.4K
20
صرفه جویی
 
مایک فائور، دادستان شهر لس آنجلس، در پدیوم، در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس جمعه، 4 ژانویه 2019 سخن می گوید.
عکس: براون مللی (AP)
بیش از یک برنامه آب و هوایی چندگانه به تازگی تحت فشار برای دست زدن به داده های کاربر خود را، یا با جمع آوری بیش از حد و یا allegedly ردیابی کاربران بدون اجازه خود. در حال حاضر سازنده یک برنامه محبوب دیگر آب و هوا توسط وکیل شهر لس آنجلس متهم شده است که فریب میلیون ها کاربر را داده و از اطلاعات مکان خود سود می برد.
 
طبق گفته نیویورک تایمز، این دادخواست روز پنج شنبه ثبت شده است، که در مورد سوء رفتارهای ادعایی برنامه گزارش شده است. به عنوان بخشی از یک تحقیق بزرگتر در ماه گذشته به کارگیری شرکت ها برای ردیابی اطلاعات مکان کاربر برای سود، تایمز گزارش داد که برنامه کانال آب و هوا بخشی از شرکت آب و هوا، که توسط IBM در سال 2015 به دست آمد، "" به روشنی این افشا نشد این شرکت همچنین داده های مربوط به بودجه های هزاره را تجزیه و تحلیل کرده است. "در حالی که برنامه اطلاعاتی را در مورد نحوه استفاده از برخی داده های کاربر در سیاست حفظ حریم خصوصی و تنظیمات حریم خصوصی اش مورد استفاده قرار داد، کاربران را سریعا برای دسترسی به داده های موقعیت مکانی خود هشدار داد.
 
"سالهاست که TWC با استفاده از برنامه کانال آب و هوا خود را فریب داده است برای جمع آوری داده های خصوصی و خصوصی شخصی سازی موقعیت مکانی کاربر در مورد مکان های کاربران خود در طول روز و شب، هر چند منجر به کاربران به باور دارند که داده های آنها تنها مورد استفاده قرار داده شده به آنها را با داده های داده های هوای محلی محلی، هشدار و پیش بینی، "ایالات متحده پرونده دعوی. "TWC پس از آن سود از آن داده، استفاده از آن و کسب درآمد از آن برای اهداف کاملا غیر مرتبط با آب و هوا و یا برنامه کانال آب و هوا."
 
 
یک تلفن همراه با صفحه اولویت مکان برنامه کانال آب و هوا، جمعه، 4 ژانویه 2019 دیده می شود.
تصویر: براانی مللی (AP)
دادخواست ادعا می کند برنامه به اندازه کافی به کاربران اطلاع نمی دهد که داده های آنها با اشخاص ثالث یا اهداف غیر از ارائه آب و هوای تا به امروز و پیش بینی ها به اشتراک گذاشته شود. این کت و شلوار بیشتر ادعا می کند که "عدم اطلاع کاربران برای اطلاع از اطلاعات شخصیشان به دیگران برای سود، صرف نظارت نیست" و "کسب و کار اصلی" این شرکت اطلاعات جمع آوری اطلاعات کاربر را برای سود به دست می آورد. شرکت آب و هوا هرگونه تخلف را رد می کند
 
"شرکت آب و هوا با استفاده از اطلاعات مکان همیشه شفاف است. این افشا کاملا مناسب است و ما از آنها به شدت دفاع خواهیم کرد. »سخنگوی شرکت آی بی ام در بیانیه ای از طریق ایمیل به Gizmodo گفت.
 
مقام معظم رهبری شهر لس آنجلس، مایک فوئر روز جمعه جمعه گفت که با دعوی دعوی، مقامات می خواهند دیگران را از پذیرفتن رفتار مشابه مشابه جلوگیری کنند. Feuer در طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که "موضوع حریم خصوصی در عصر دیجیتال یکی از اساسی ترین مسائل" است که در حال حاضر با آمریکایی ها مواجه است.
 
کانال آب و هوا یکی از فهرست های رو به رشد برنامه های آب و هوایی است که متهم به شرکت در شیوه های داده سایه شده اند. Will Strafach، پژوهشگر امنیتی سال گذشته، ادعا کرد که AccuWeather اطلاعات شارژ کاربر را با شریک آن Reveal Mobile به اشتراک می گذارد، حتی اگر کاربران از اشتراک اطلاعات مکان خود اجتناب کنند. و در اوایل این هفته، وال استریت ژورنال گزارش داد که پیش بینی آب و هوای محبوب - رادار جهانی دقیق آب که در دسترس آندروید است، جمع آوری مقدار "غیر معمول" داده های کاربر، از جمله محل، آدرس ایمیل و شناسه بین المللی تجهیزات موبایل (IMEI) شماره.
 
یادآوری خوبی است که کاربران باید به شکلی صحیح از شک و تردید در مورد برنامه هایی که اطلاعات خود را با آنها به اشتراک می گذارند، به ویژه، به عنوان Feuer اشاره کرد، آنهایی که به نظر می رسد "خوش خیم" و "بی خطر" به عنوان یک برنامه برای آب و هوا.