دفتر کلانتری ایالت هریس اعلام کرد صبح روز یکشنبه یک مرد 20 ساله به قتل سرمایه برای قتل جیزن بارنز، 7 ساله که در ماه گذشته در یک ماشین در حال حرکت در نزدیکی هوستون، زمانی که او و خانواده اش به قهوه رفتند.

 
بر خلاف گزارش های قبلی مقامات نشان می دهد که مرد مسلح یک مرد سفید پوست است، مردی که اریک سیاه جونیور دستگیر و محکوم شده است، سیاه است، یک سخنگوی دفتر کلانتر گفت: یکشنبه. دفتر کلانتر نیز گفت که ممکن است مظنونین دیگری نیز باشند. محققان اعتقاد ندارند که جازم یا خانواده اش هدف قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که در نتیجه هویت اشتباه شلیک شود.
 
جزن در 30 دسامبر در ماشین با مادر و سه خواهرش بود که یک مرد در یک کامیون قرمز قرقره کنار آنها کشیده شد و شروع به تیراندازی کرد. پلیس اظهار داشت که یک گلوله از جیزین به سر گذاشت و در صحنه جان داد.
 
جیسون اسپنسر، سخنگوی دفتر کلانتر، روز یکشنبه گفت که او نمی دانست که آیا آقای سیاه هنوز در زندان بود یا نه. اگر آقای سیاه یک وکیل داشت، فورا روشن نشد.
 
تبلیغات
 
اداره کلانتری در یک نشست خبری هفته گذشته گفت: توضیح اولیه از مردان مسلح به عنوان یک مرد سفید پوست بر اساس گزارش های تیراندازی از خانواده بود. مورد توجه ملی را در سراسر کشور جلب کرده است.
 
پس از کشتن جیمز، مردم برای کمک به خانواده بسیج شدند. حدود یک هزار نفر در روز شنبه یک تظاهرات شرکت کردند.
 
لاپوراشا واشنگتن، مادر جازمین، به "کرونیکل هوستون" گفته بود که او اعتقاد دارد که حمله به انگیزه نژادی تبدیل شده است.
 
خانم واشنگتن به CNN گفت: "من روی پنجره هایم یا هر چیز دیگری رنگی نداشته ام، بنابراین شما می توانید یک مادر - مادر سیاه پوست - با دختران، بچه های زیبا داشته باشید". "من کودکم را از من گرفته ام و شما در جهان مراقبت ندارید".
 
شان کینگ، یکی از فعالان عدالت نژادی برجسته و یک مقاله نویس در The Intercept، پاداش 100،000 دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری مسلح شده بود، ارائه کرده بود. د آندره هاپکینز، یک گیرنده وسیع برای هوستون تگزاس، قول داده است که از این بازی بازنشستگی آخر هفته، مبلغ 29000 دلار برای کمک به پرداخت جشن های جازمین، پرداخت کند.