تعطیلات آخر هفته برای خدمتگزاران خلیج Green Bay Packers حتی شلوغ تر شده است. رئيس جمهور تیم "مارک مورفی" و مدیرعامل "بریان گوتکونست" پنج مصاحبه مربیگری را که از جمعه تا یکشنبه انجام شده بود، آغاز کردند و این گروه گفته است که نام ششم را به لیست مصاحبه اضافه کرده است.

 
آخرین فردی که به عنوان یک مصاحبه شونده گزارش شده است، تاد مونکن است که طی سه سال گذشته به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی تامپای خلیج بوککانیرها صرف کرده است. با توجه به جرمی فاولر ESPN، مونکن در روز شنبه شب با مدیران Packers ملاقات می کند.
 
این تیم در روز جمعه در فاکسبورو شرکت کرد تا جاش مک دانیلز و بری فلورس، دستیاران پاتریوت را مصاحبه کنند، سپس به نیواورلئان رفتند تا با دان کامبل و پیت کارمایکل مربیان Saints دیدار کنند. ظاهرا آنها Monken در شب شنبه شب قبل از ملاقات با Titans OC Matt LaFleur در روز یکشنبه.
 
در مونکن، تخریب Bucs به طور بالقوه، به ویژه از طریق هوا، جمع شد. با بازی رایان فیتزپاتریک و جمئیس وینستون در بازی فردا، بازی عبور تامپای خلیج به عنوان واحد Nardage NFL (5358 متری) به پایان رسید و دومین فصل فصل را در هر بازی به پایان رساند. هر دو فینال جام حذفی در هر بازی برابر با هاروارد راجرز 7.5 بود، همانطور که فیتزپاتریک در هشت بازی 9.6 YPA رفت و در وینستون در 11 مسابقه در 7.9 بود.
 
مونکن تجربه آموزش مربیگری دارد، هرچند در سطح کالج و نه در NFL. با این حال، با توجه به این که در پس زمینه او، منطقی است که او را به عنوان یک نامزد مشروع برای کار Packers در نظر بگیریم.