مراحل اولیه رژیم برودی ون وننن با حرکات پر جنب و جوش پر شده است و در حالی که اخیرا دقیقا متناسب با این لایحه نیست، یک سوراخ خمیده به وجود می آید.

 
تنها سه تن از بازیکنان سالم در لیست 40 نفره که به تعطیلات آخر هفته برگزار می شود، ماتس کیون بروکستون، از بازماندگان روز شنبه، خریداری کرد.
 
ماتس بابی وهل را به دوزخ فرستاد، همراه با یک جفت ملاقات کنندگان، آدام هیل، معاون حقوقی و فلیکس والریو مهاجم.
 
بروکستون چهار اجرا در خانه، 11 RBIs و 179 batting متوسط ​​در 51 بازی برای میلواکی در فصل گذشته بود. در حالی که او 23 پایگاه در سال 2016 و 21 سال بعد را به سرقت برد، او تنها پنج فصل گذشته را طی کرده است. خمیر دست راست، او در سال 2017 20 هامر را شکست اما 175 بار زد.
 
ون واگنن، که در ماه گذشته Robinson Cano و Edwin Diaz را در یک مگا معامله دریانوردی به دست آورد، بروکستون 28 ساله را "ورزشکار دینامیک" با توانایی بازی کردن در خارج از زمین، در پایگاه ها و با خفاش خود نامید. "
 
با توجه به GM Brodie Van Wagenen، کسب Keon Broxton به Mets یک ورزشکار دینامیک می دهد.
با توجه به GM Brodie Van Wagenen، کسب Keon Broxton به Mets یک ورزشکار دینامیک می دهد. (Pablo Martinez Monsivais / AP)
مجموعه مهارت های Broxton در راستای خوان والارز است که عمق کمتری در پشت سر او قرار گرفته است و مایکل کانورتو و براندون Nimmo، پشتیبان های سنگین خود در مرکز قبل از تجارت است. Yoenis Cespedes از جراحی در هر دو پاشنه در حال بهبود است و Mets سیگنال های مخلوطی را برای آنچه در آینده خود را در Flushing نگه می دارد فرستاده است.
 
"ما نه تنها امیدواریم که در سال جاری تاثیر بزرگی داشته باشد، بلکه او در سال 2020 نیز بخش بزرگی از تیم ما خواهد بود." "او در لیست ما قرار دارد، او یک پسر تاثیرگذار است، ما امیدواریم بتوانیم او را بازگردانیم. ما صادقانه و شفاف هستیم و با دیگران درگیر میشویم تا آنها بدانند که چه فرصتی است و چطور همه ما آن را انجام خواهیم داد. "
 
عمر مینیا، به عنوان دستیار ویژه GM، به نظر می رسد به عنوان مشتاق به نظر می رسد، در یک رادیو اخیر MLB گفت: "اگر او به ما هر چیزی در این سال، بزرگ است، ما برای آن خوشحال هستیم."
 
این حرکت همچنین می تواند Lagares را به صرفه جویی در هزینه های Mets به دنبال خفاش سنگین تر در آژانس رایگان است. فروشندگان آسیب دیده اغلب 9.5 میلیون دلار در فصل آینده جبران می کنند.
 
وهل، صاحب 26 ساله، توسط Mets از اوکلند در ماه جولای به عنوان بخشی از معامله ای که Jeurys Familia نزدیک به دو و میدانی را نزدیک کرد، به دست آمد. وهل 0-1 با 10.13 ERA در هفت بازی با مات رفت و 4-2 با 2.20 ERA برای تیم های نیویورک و تیم سه گانه اکلند در فصل گذشته بود.
 
دیوید اشتاینس، مدیر کل Bewers، می گوید وهل "دارای زرادخانه ای است که در لیگ های لیگ برتر بسیار با کیفیت است و در سطح بالایی از لیگ های کوچک قرار دارد".
 
هیل، یک جسد راست دست، از کارولینای جنوبی در دور چهارم پیش نویس آماتور سال گذشته انتخاب شد. او 1-1 با 2.35 ERA در 9 بازی برای کلاس A Brooklyn Cyclones رفت.
 
والریو با 3 هامرز و 22 ریبری در 67 بازی در لیگ تابستانی دومینیک، 319 گل زد.
 
- با سرويس اخبار جديد