اندی لارسن، نویسنده ای را ضرب و شتم در سه قطعه ای از دیزنی پیستون های دیترویت از سه گانه ی سه گانه یازدهمین جوزپه یونایتد، جلب نظر کرد.

 
1. دونوون میچل آن را شکل می دهد
بخش مورد علاقه من از تجربه Donovan Mitchell، این است که چقدر زمان می توانید او را در طی یک بازی مشخص کنید، و امشب یک مثال بسیار خوبی بود.
 
میچل در نیمه اول فقط دو امتیاز به ثمر رساند و سپس سه ماهه سوم را با دوبرابر دو دوره متوالی و یک آجر زشت شروع کرد.
 
 
کوین اسنایدر میچل را کنار گذاشت و شروع به صحبت با او کرد. پس از بازی، این چیزی است که اسنایدر گفت که او به میچل گفت:
 
"شما مجبور نیستید تا پایان بازی را برای یادگیری صبر کنید. اسنایدر گفت: "من فقط احساس کردم او به یک گام به عقب نیاز دارد و برای دومین بار و تماشا می کند. این به شما وضوح بیشتری می دهد و می تواند عزم شما را تقویت کند." و این چیزی است که او داشته است. "
 
میچل دو دقیقه بعد دوباره آمد. او فورا درخشان نبود، و مجبور شد چند عکس از او بگیرد که احتمالا نباید داشته باشد. اما شما می توانید ببینید که او شروع به درک آنچه Pistons انجام داده بود: نگه داشتن سرقت سریع با او، کمک به او را از جاهای دیگر در دادگاه، و جلوگیری از او را از تمام راه را به لبه.
 
بنابراین میچل شروع به درک اهمیت گرفتن صفحه نمایش جامد کرد. او به جای تلاش برای ضرب و شتم مردی از دروغ، از رودی گبرت و دریک راسخ استفاده کرد تا مرد را از او بیرون بیاورد، سپس به او حمله کرد.
 
 
وقتی که کسی از محیط خارج از حد خیلی کم کمک کرد، میچل این مرد باز را پیدا کرد.
 
 
 
پس از اینکه Pistons شروع به رفتن به صفحه نمایش ها کرد، میچل، در حالی که دو عکس مهم بازی را انجام داد، کار بسیار بهتر انجام داد تا بتواند کنترل خود را حفظ کند.
 
بعد از آخرین، میچل می توان گفت، به خوبی، کسی، گفت: "شما این کار را کردید. اشتباه توست."
 
مفسران پیستون با دوناتون میچل مخالف هستند، زیرا او کرگدن را می بیند. بله آه بله. pic.twitter.com/LNcX7NYoln
 
- جیک لی (jacobrexlee) 6 ژانویه 2019
این که آیا آن را به یک فن پرشور یا یک مخالف صحبت می کند، Mitchell پیدا کردن برخی از لبه ها نیز خوب است برای دیدن.
 
کایل کورور گفت: "برای اینکه ما یک تیم واقعا خوب باشیم، او باید یک بازیکن واقعا خوب باشد." و در نیمه دوم، میچل بود.
 
"من نمی دانم که چه کسی در نیمه اول بود. میچل گفت: "خجالت زده شدم به من و هم تیمی های من بود. هم تیمی های من فقط پشت من هستند، آنها به من گفتند که فقط باید با آنها مبارزه کنیم."
 
2. شروع ضعیف، دوباره
یک بار دیگر، جاز شروع به زشتی در این بازی کرد، و به همین ترتیب با کاهش کسری بودجه در 31-13 ساله وارد ربع دوم شد. بعضی از آن، به راستی، به این دلیل بود که روودی گابرت خود را در معضلی ناچیز پیدا کرد، اما به نظر میرسد که جاز، هنگامی که گوته در دادگاه بود، جهان را آتش زد.
 
 
به طور معمول در طول هر کششی خشن، شوت زدن تا حدودی سرزنش شد: جاز عکس های زود باز کرد، هر چند از Ricky Rubio و Derrick Favors، و فقط از دست رفته آنها. در همین حال، Reggie Bullock اولین چهار امتیاز 3 بازی خود را به دست آورد.
 
اما هی، او یک بازیکن NBA است، و قادر به ضربه زدن پرشهای باز است. نگاهی به آنچه جو ایگلز در این بازی انجام می دهد ... من آن را تقریبا هیچ چیز توصیف نمی کنم. من می فهمم که او می خواهد آماده کمک باشد، اما خوب، او هم خیلی کار نمی کند.
 
 
یا بر روی این یکی، Blake Griffin فقط انتخاب و پاپ را اجرا می کند و Favors به ​​او فقط یک تن از فضای هوایی برای گرفتن و شلیک می دهد، حتی با توجه به زاویه دوربین غیر معمول، به وضوح قابل مشاهده است.
 
 
من در مورد جاز فکر میکنم: پیستون ها در رتبه یازدهم قرار میگیرند. اما آنها در هر بازی 14 امتیاز بیشتر را جذب می کنند، و گریفین، به خصوص، این شوت را در این نقطه از حرفه او را دوست دارد. اجازه دادن به jumpers بدون تردید یک استراتژی بد است
 
جاز شروع به تشخیص آن کرد، به لطف بازی های الهام گرفته و فیزیکی از دانته ایزوم و تبه سلفوشا - که هر دو نمی توانند در نیمه دوم به علت تیرگی مچ پا و آسیب همسترینگ بازی کنند. اما در حالت ایده آل، شما نمی توانید به کمبود 18 درصدی در سه ماهه اول سال جاری در مقابل 50000 تیم برسید.
 
3. چگونه جاز مجبور به گردش درآمد
شاید بزرگترین انگیزه برای بازگشت دوباره جاز، توانایی آنها در تحمیل عواید بود. آنها 18 شب بازی دیترویت را در شب گرفتند که به 25 امتیاز جاز منجر شد. همه چهار نفر از این گردشگران در نیمه دوم بودند.
 
 
پس از تماشای این گردش، من مجبور به پرداخت جی کروده می باشم. Crowder کار بسیار خوبی انجام داد تا زندگی پیستون را دشوار کند، یا دست نگه داشتن دست خود را در بازی های انتخاب و رول، مانند در این مورد:
 
 
یا او می تواند در Pistons دزدکی حرکت کردن و مجبور کردن دزدی با خروج از مرد خود، حتی زمانی که او مرد Blake Griffin بود.
 
 
یا او می تواند هر دو را انجام دهد: به شدت به انتخاب و رول حمله، و سپس زمانی که گریفین به پایان رسید توپ را به هر حال، بازگشت و کمک به توپ نوار، که به پایان رسید تبدیل شدن به یک گردش مالی.
 
 
بازخوانی اواخر پیستون زمانی رخ داد که آنها اساسا برای جلوگیری از اجرای نمایشنامه ها، به گاو گریفین اجازه دادند