کریس سولاری، نویسندۀ مجله ی Lansing State Journal، Graham Couch و Freep MSU، کریس سولاری، نویسنده را کتک می زند و پیرو اسپارت ها را بر روی Buckeyes Graham Couch و کریس Solari، Journal of State Lansing تحلیل می کند.

 
NCAA بسکتبال ایالت میشیگان در ایالت اوهایو
(عکس: جوزف مایوراونا، جو مایورااا-آمریکا امروز ورزشی)
 
اتصال
TWEET
LINKEDIN
اظهار نظر
پست الکترونیک
بیشتر
COLUMBUS، اوهایو - مانند هر بازیکن جوان که فقط 25 امتیاز را به ثمر رساند، کالب وسون، ایالت اوهایو، فکر نمی کرد تیمش باید این بازی را از دست داده باشد.
 
"من فکر نمی کنم که آنها بهتر از ما هستند،" Buckeyes فوق لیسانس بزرگ مرد گفت: از ایالت میشیگان، پس از اسپارت ها آنها 86-77 در روز شنبه بعد از ظهر آنها را ضرب و شتم. "ما دچار مصائب دیر در بازی شدیم که بازی را هزینه می کرد."
 
حوادث ناگوار در بازی های بسکتبال کالج، حادثه ای نیستند، حتی اگر شما برای آنها مهم نبود.
 
از نقطه ایالت اوهایو، 72-71 سرباز با 4:53 باقی مانده بود، تا پایان بازی، در اینجا چیزی است که Buckeyes در 12 موقعیت نهایی خود انجام دادند: 8 از 10 عکس از دست رفته، از جمله همه 4 اشاره گر 3؛ 3 از 4 پرتاب رایگان؛ توپ را بیش از دو بار تبدیل کرد.
 
در اینجا چیزی است که MSU با 12 موقعیت قبلی خود انجام داده است: ساخته شده 2 از 4 عکس، 11 از 14 پرتاب آزاد، توپ را بیش از دو بار تبدیل شده و پس از یکی از این گردش، غرفه inbounds را به سرقت برده است.
 
اسپارتان ها به سبد خرید حمله کردند، فشار بر Buckeyes و با هدف در پایان دفاعی بازی کرد.
 
کریس هولتمن، مربی ایالت ایالت اوهایو گفت: "من فکر می کردم آنها از راه های بسیاری از ما بهتر بودند."
 
بیشتر این 12 اموال.
 
این بازی اکثر شب ها در نیمه بالایی ده ها نفر بزرگ است - آخرین چهار یا پنج دقیقه. اگر یک مربی همیشه به شما می گوید که هر چهار دقیقه ای از اهمیت یکسان است، هرگز به آنها گوش نکنید. در مورد هر چیزی. نه سیاست، ورزش، والدین، غذا. شما به آن می گویید. مطمئنا بسکتبال نیست کشش نزدیک ترین زمانی که ساعت از بین می رود، این چیزی است که ورزشکاران و تیم هایی را که در غیر اینصورت نسبتا مشابه هستند، جدا می کنند.
 
اسپارتان ها به تنهایی ترسناک نیستند. این یک گروه با تعداد انگشت شماری از بازیکنان نیست که می توانند شات خودشان را ایجاد کنند. آنها اکنون با محدود کردن جوشا لانگفورد برای آینده قابل پیش بینی با آسیب مچ پا در حال کاهش هستند. آنچه آنها دارند یک جفت کفش بزرگ و یک گارد محافظ است که می تواند مکان های شما را به دست آورد و یک لیست بی نظیر و جانبازانه در اطراف آنها باشد.
 
پیروزی شنبه یک لحظه بزرگ برای آن فلاور بزرگ و محافظ نقطه بود.
 
مرکز نیک نارد، مرکز جوانان، بازی چند مایل از جایی که او بزرگ شد، در یک ساختمان که بدترین احساسات خود را در سال گذشته به ارمغان آورده بود، مشخص کرد که او این فصل سخت خواهد بود - که او را در دادگاه او واقعی است. یک نسخه بزرگ در همه چیز در مورد کسب و کار وارد شده.
 
وارد گفت: "این احساس متفاوت است، پس از به ثمر رساندن 21 امتیاز، 11 ضرب و نقص و 11 از 14 پرتاب آزاد در جنگ با عقب و جلو با Wesson. "من خیلی زیاد نبودم. و من فقط آن را در نظر نگرفتم مانند این بود که فقط هر بازی دیگری بود. بنابراین من در وسط ایستاده بودم. "
 
بخش گفت: او منتظر بود تا زمانی که او در اتاق قفل در Value City آرنا پس از این بازی فریاد زد، قبل از دیگران در اطراف. این یک دیو فتح شد. اما بدون رشد نمی توان انجام داد.
 
نیک واارد ایالت ایالت میشیگان پس از پیروزی 86-77 مدافع MSU در ایالت اوهایو، واکنش نشان می دهد.
نیک واارد ایالت ایالت میشیگان پس از پیروزی 86-77 مدافع MSU در ایالت اوهایو، واکنش نشان می دهد. (عکس: جوزف مایوراونا، جو مایورااا-آمریکا امروز ورزشی)
 
همچنین کاسویو وینستون، مربی گیمینگ، قدم مهمی را برداشت، در حالی که جهان از او خواسته شده بود، یک بازی قوی تر را انجام داد.
 
Izzo گفت: "بیایید صادق باشیم، من تلاش می کنم که کاسویو همه چیز را انجام دهد - مربی تیم، هواپیما را بفروشد."
 
وینستون 36 دقیقه تمام، اما 30 ثانیه نیمه دوم بازی کرد.
 
آرون هنری، تازه کار، گفت: "شما نمی توانید او را از دادگاه بیرون کنید."
 
ایزو می گوید ممکن است وینستون کمی بهتر از لوییویل و فلوریدا دست به گریبان باشد، چرا که او پس از نیمه اول که در نهایت خود را نجات داد و توپ را به محوطه داد، همانطور که او معمولا انجام می دهد، بیشتر از آن را ترک کرد. من این استدلال را نمی فروشم. وینستون در پایان نیمه اول خسته شد.
 
وینستون پس از گلزنی 25 امتیاز - 18 در نیمه دوم - در 8 - 12 تیراندازی گفت: "گاهی اوقات شما باید به عمق حفاری. "شما باید عمیق حفاری کنید، از طریق آن بازی کنید. هم تیمی های من کار خوبی را برای پوشش دادن برای من (دفاع) گاهی اوقات انجام می دهند. "
 
ایزو درست است که وینستون در نیمه اول به طور خاص به خوبی بازی نکرد، به خصوص به دلیل اینکه دولت اوهایو کنترل اواخر، عمدتا به دلیل بی دقتی MSU، کنترل شد. بنابراین در نیمه وقت، Izzo اجازه می دهد تا به وینستون و شرکت
 
Izzo گفت: "او آن را از من گرفت. "و بقیه بچه ها هم همینطور. و برای اولین بار من فکر کردم، "آنها باید به من کمی بیشتر اعتماد کنند،" اگر آن را حس می کند. "
 
"من به او گفتم، او به عنوان یکی از شیاطین کمی با چنگال به من نیاز دارد." وی ادامه داد: در مورد وینستون همچنان ادامه دارد، نقاشی یک عکس را می توانم بسازم. "این چیزی است که او از من می خواهد. اگر کمی کوچکتر باشم، فقط می خواهم آنجا باشم همانطور که به او گفتم، شما نمیدانید که در حال انجام چه کاری هستید، زیرا سخت ترین چیز در جهان استانجام دادن خود ارزیابی است. "
 
همانطور که می بینیم، وینستون به عنوان بازیکنان خود آگاه است. او می داند که چه چیزی باید انجام دهد و برای این تیم باشد. ما آن را در نیمه دوم شنبه دیدیم، از جمله در آن 12 موقعیت نهایی: شش پرتاب آزاد، سرقت، ایجاد وضعیت که منجر به دو فرصت بیشتر آزاد برای هم تیمی ها.
 
او همچنین دقیقا می داند چه چیزی برای او پیش می آید، تا زمانی که لانگفورد بیرون می آید: زمان بیشتری صرف توپ، باز کردن صفحه نمایش، شکار زمان و شکار کردن با توپ، ساخت یک تیم پر از بازیکنان نقش، سزاوار ملی توجهی که شروع به راه خود می کند، بسیار به زحمت Izzo است.
 
وینستون گفت: "در حال رفتن به برخی از بازی های سخت است. "من همیشه می گویم اگر ما کم کم (و ما را به بازی) نیمی از داد و ستد، این جایی است که (لانگفورد) بخش بزرگی از آنچه ما انجام می دهیم. او سطل آشغال است.
 
"کار ما و کار من فقط فشار آن است. ما قصد داریم سرعت را بالا ببریم و بچه هایی مانند کایل (آرنس) و (مت) مک کوئید را به توپ بزنیم که در آن بهترین هستند، در حال گذار و گرفتن و رها شدن هستند و ما آن را می بینیم. "
 
او می گوید که آنها آن را تشخیص می دهند. به راحتی می توان به او اعتماد کرد، اما بعد از ظهر شنبه، هنگامی که اسپارتان یک بازی را شروع کرد، همانطور که در سال گذشته در کلمبوس به کار خود ادامه داد، موفق شد.
 
وینستون گفت: "ما نمی دانستیم چگونه می توان بازی های برنده را در سال گذشته داشته باشیم." "این تیم فقط این را دارد. این تجربه فقط ما را تحمل می کند. "
 
مرتبط: نیمکت: 3 بار سریع در ایالت میشیگان در ایالت اوهایو در 86-77 ایالت میشیگان به سر می برند