4 ژانویه 2019 ساعت 07:16

اپل حلقه: مشکل آیفون جدی، اپل Disappoints سرمایه گذاران، آیفون SE می تواند تیم کوک را نجات دهد
 ایوان اسپنس
ایوان اسپنس
ارشد ارشد
تکنولوژی مصرف کننده
داستاننویس در حال جستجو در دنیای دیجیتال، تلفن همراه، موسیقی و پادکست است
 
 
 
اولین نگاه اپل در سال 2019 در مورد هفته آینده اخبار و سرفصل های Cupertino، اولین اپل حلقه 2019 شامل هشدار تیم کوک به سرمایه گذاران است، اپل تایید عدم ارتقاء آیفون، پتانسیل برای iPhone SE 2، در مورد اینکه آیا تمرکز Apple بر مد دروغ است، Netflix مقاومت در برابر فروشگاه اپل اشتراک اشتراک، و استیو جابز بهتر انجام داده است؟
 
اپل حلقه در اینجا برای یادآوری برخی از بحث های بسیار که در طول هفت روز گذشته در سراسر اپل اتفاق افتاده است (و شما می توانید هشدار هفتگی خود را از اخبار آندروید در اینجا در Forbes بخوانید.)
 
اپل هشدار دهنده سرمایه گذاران است
 
اپل یک یادداشت هشدار دهنده برای سرمایه گذاران پیش از دریافت سود سالیانه خود در 29 ژانویه منتشر کرده است. آیتم اصلی این یادداشت این است که برآورد درآمد از 93 میلیارد دلار پیش بینی شده است. تیم کوک می نویسد:
 
امروز ما به بررسی رهنمودهای خود برای سه ماهه اول 2019 مالی اپل، که در تاریخ 29 دسامبر پایان یافت، می پردازیم. اکنون انتظار داریم به شرح زیر باشد:
 
درآمد حدود 84 میلیارد دلار؛ حاشیه نزولی تقریبا 38 درصد؛ هزینه های عملیاتی حدود 8.7 میلیارد دلار؛ سایر درآمد / (هزینه) حدود 550 میلیون دلار؛ نرخ مالیات تقریبا 16.5 درصد قبل از اقلام گسسته است.
 
شما می توانید نامه تیم کوک را در مورد این موضوع بخوانید. بله، همانطور که در روز پنج شنبه ذکر شد، این یک نابودی ادبی درآمد اپل است.
 
تصمیم تیم کوک به فشار قیمت آیفون بالاتر اجازه داده است که اپل افزایش حاشیه و ایجاد یک وضعیت مالی ضعیف برای این شرکت، اما افزایش سالانه تلفن همراه از زمان راه اندازی آیفون 6 پلاس . این خط فروش مسطح به دنبال یک مسیر نزولی است - همانطور که کوک به سهامداران خود اطلاع می دهد که اپل دیگر از فروش واحد فروش خبر نخواهد داد و برای درآمد حفظ خواهد شد.
 
خواندن تحلیل کامل من اینجا.
 
تیم کوک، مدیرعامل اپل، در حالی که محصولات جدیدی را در یک رویداد راه اندازی در آکادمی موسیقی بروکلین در تاریخ 30 اکتبر 2018 در شهر نیویورک (Photo by Stephanie Keith / Getty Images) منتشر کرد، GETTY
 
اپل نیاز به پیدا کردن ارتقاء بیشتر دارد
 
در قلب خود، مشکل اپل این است که آن را به فروش اپل به اندازه کافی در بازارهای جدید مانند چین نیست. کوک مسائل مربوط به تجارت ارز و آب و هوای ایالات متحده / چین را به عنوان یکی از مشکالت احتمالی مطرح کرده است، اما احتمالا چیزی ساده تر از آن است. افراد کافی برای ارتقا به گوشی جدید آماده نیستند. و چرا آنها می خواهند زمانی که یک باتری جایگزینی کافی است تا آیفون قدیمی خود را به حالت قابل استفاده تبدیل کند. شانون لیائو برای حصار:
 
هزینه پایین تر همراه با شفافیت بیشتر به این معنی است که مردم بیشتر در سال 2018 به مبادله باتری خود پایان دادند - به جای ارتقاء به آخرین مدل های آیفون، معلوم می شود. حالا که باتری های آیفون ارزانتر و راحت تر جایگزین می شوند، افراد کمتری برای آیفون های جدید که اکنون هزینه ای بالغ بر 1،449 دلار هزینه می کنند، تخریب می شوند ... در سال 2018، بسیاری از مسائل کیفیت زندگی کمتری برای مدل های آیفون های قدیمی ناپدید شد، دلایل اصلی برای ارتقاء به یک گوشی جدید نیز از بین رفته است.
 
سیاست کوتاه مدت اپل برای ارتقای سرویس جایگزینی باتری برای غلبه بر مشکلات نرم افزاری، عواقب طولانی مدت مورد انتظار را داشته است. در آن زمان، کوک این ها را دور زد، اما اکنون آنها به خانه می روند.
 
برای آیفون SE 2 آمادگی داریم
 
سوال بسیاری که در این مورد مطرح است این است که آیا تیم کوک با تلفن های با قیمت بالا با قیمت های بالایی روبرو خواهد شد یا حرکتی برای جذب بیشتر فروش و سهم بازار خواهد کرد. اگر بعدا، پس از آن زمان مناسب برای اپل به تصویب اشتباه لغو آی فون SE، و از سر خط آیفون SE 2، شاید در اوایل ماه مارس 2019. Ben Lovejoy استدلال پرونده:
 
خط پایین این است که اگر اپل قصد دارد رشد در بازار پرجمعیت جهان را از سر بگیرد، نیاز به پاسخ دارد - و بخشی از این پاسخ نیاز به قیمت گذاری آیفون دارد. اپل نیاز به چیزی برای نشستن در جایی که iPhone SE انجام داد: یک تلفن مدرن در حدود 400 دلار است.
 
و اخبار بدی برای اپل فقط ممکن است برای خبرهای خوب مشتریان خود باشد. پیش از این امیدوار بودم که آیفون SE 2 را امتحان کنم - اما پیش از آنکه بدانیم چقدر عمیق یک سوراخ اپل در مورد فروش چینی ها بود، می دانستیم. چه چیزی فروش می کند جدید و براق است، بنابراین این شرکت نمی تواند از استراتژی هند در فروش تلفن های قدیمی تر دور شود.
 
بیشتر در 9to5Mac. من همچنین این هفته بحث کرد که نجات دهنده اپل می تواند SE2:
 
 SE بعد از راه اندازی iPhone 6S و iPhone 6S Plus شش ماه بعد از عرضه عرضه شد. در آن لحظه مشخص شد که آیفون 6 پلاس سپیده دم یک دنیای جدید شجاع بود که منجر به افزایش فروش به طور مستمر شد - به سادگی انتخاب یک آیپد بزرگ نمایش داده شده را به مصرف کنندگان که معمولا برای یک اندازه متناسب با همه رویکرد است آیفون 6S famil
Y کوتاه در حال سقوط بود ... در آن زمان سواره نظام آیفون در بالای تپه بود، کسانی که می خواستند یک آیفون کوچکتر نمایش داده شده اما مدرن راضی بودند، و فروش، در حالی که افزایش نیست، حداقل ثبات.
 
با استفاده از آیفون XS و آیفون XS Plus نتوانستند جابجایی قابل توجهی داشته باشند و تیم آیفون XR باید با یک تخفیف 300 دلاری (البته با یک قرارداد مبهم تجاری) به فروش برسد. تیم کوک به سواره نظام خویش نیاز دارد.