x تبلیغات
fahime

بیشتر به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بریلی ترنر پس از بست

 بیشتر

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بریلی ترنر پس از بستری شدن در بیمارستان بستری شد. او 19 ساله بود.
 
برنامه ترنر این خبر را در توییتر اعلام کرد.
 
امروز ما یک عضو معروف از #CalFamily ما را از دست دادیم.
 
استراحت در صلح بری ترنر. شما برای همیشه در دل خود خواهید بود pic.twitter.com/j8xCObyhCb
 
- Cal Football (CalFootball) 6 ژانویه 2019
 
 
 
ترنر فصل دوم دومین جشنواره خلبانی خود را برای خرسهای طلایی به پایان رساند، دو سال پس از گذراندن از کالج لانگ بیچ سیاتل به عنوان یک قدم زدن در سال 2017. لیکودو، کالیفرنیا، بومی در یک بازی ظاهر شد و تنها در حرفه Cal او ثبت شد.
 
براساس یک بیانیه پیشین از کال، اورژانسی پزشکی در نزدیکی خانه ترنر در جنوب کالیفرنیا در طول تعطیلات زمستانی رخ داد. سال گذشته، Cal پیش از این فصل را با Chez-It Cup در تاریخ 26 دسامبر به پایان رسانده بود. در 247Sports، ترنر در طول یک تمرین بدون شدت سقوط کرد و بعدا به یک کما افتاد.
 
جاستین ویلکاکس، مربی Cal، در بیانیه ای گفت: "ما خیلی از برسی عبور می کنیم." "این یک روز بسیار دشوار برای همه است. همدردی دلیرانه ما به خانواده بریس، دوستان، هم تیمی ها و بسیاری دیگر که بخشی از زندگی او بوده اند، می روند. هیچ کلمه ای نمی تواند به درستی توضیح دهد درد که در دل هایمان احساس می کنیم در حال حاضر. ما همیشه بریس را به یاد می آوریم و اینکه چگونه همه ما با فوتبال Cal بازی کردیم. "
 
چند تن از همکاران گرامر ترنر به اخبار در توییتر واکنش نشان دادند.
 
اشک های مرد سقوط نمی کند که من آن را تایپ کنید .. ما از کلاس 7 در Tetzlaff تکان دادن .. سپس دبیرستان در Bosco در حال حاضر کالج در کال. کلمات نمی توانند توضیح دهند که چگونه احساس می کنم، اما من برادر شما را دوست دارم. هرگز فکر نکنم من یکی از بهترین دوستم را به خاک سپرده باشم. تو را در آسمان ببینم pic.twitter.com/8CBUPRg3dY
 
- Traveon Beck✨ (HeyImTray) 5 ژانویه 2019
 
 
 
من هرگز نمی فهمم چرا برخی از بهترین و روشن ترین افرادی که تا به حال شناخته شده اند از این دنیا از انسان های خیلی زود مصرف شده اند ... بنابراین خوشبختانه قادر به تماس با شما دوستان و برادر @ bryce_turner1 هستم. واژه ها نمی توانند این احساس مرد را توصیف کنند ...
 
- AGIII ™ (@ Tha_Great_14) 5 ژانویه 2019
 
 
 
استراحت در صلح به برادر من خداوند برنامه ای برای همه ما دارد که خوب باشد تا کمی کوچک باشد pic.twitter.com/XeVh3ULnYe
 
- لوک اسکولر (@ lukerubenzer8) 5 ژانویه 2019
 
 
 
استراحت در صلح برادر من گرما، انرژی و خنده ای که با شما به ارمغان آورده اید، به سرعت فشرده نخواهید شد. همیشه دوستت دارم
 
- ⚡️Alex Netherda⚡شته (NoStarNerdy) 5 ژانویه 2019
 
 
 
اولین بار من به Cal شما برگشتم و @ RDub_3 از من قدردانی کرد، قبل از اینکه من ماشین خودم را پیدا کردم، همیشه آنجا بود، مرد نمیتواند آن را باور کند. @ bryce_turner18 من همیشه شما را دوست دارم
 
- Vic Enwere (@ VicEnwere23) 5 ژانویه 2019
 
 
 
از دست رفته برای کلمات ... .. قلب من خیلی سنگین است استراحت در بهشت ​​برای برادر همیشه برادر خاطرات همیشه برای همیشه گرامی خواهند ماند ♥ من خوشبختم که چنین روح روشنایی را ملاقات کنم من دوباره خواهم دید. @ bryce_turner18 pic.twitter.com/dbNZui2pUQ
 
- DB (DebonairDerron) 5 ژانویه 2019

نیمکت: پایان بزرگ دولت ایالت میشیگان در ایالت اوهایو هیچ "بدبختی" نبود

 کریس سولاری، نویسندۀ مجله ی Lansing State Journal، Graham Couch و Freep MSU، کریس سولاری، نویسنده را کتک می زند و پیرو اسپارت ها را بر روی Buckeyes Graham Couch و کریس Solari، Journal of State Lansing تحلیل می کند.

 
NCAA بسکتبال ایالت میشیگان در ایالت اوهایو
(عکس: جوزف مایوراونا، جو مایورااا-آمریکا امروز ورزشی)
 
اتصال
TWEET
LINKEDIN
اظهار نظر
پست الکترونیک
بیشتر
COLUMBUS، اوهایو - مانند هر بازیکن جوان که فقط 25 امتیاز را به ثمر رساند، کالب وسون، ایالت اوهایو، فکر نمی کرد تیمش باید این بازی را از دست داده باشد.
 
"من فکر نمی کنم که آنها بهتر از ما هستند،" Buckeyes فوق لیسانس بزرگ مرد گفت: از ایالت میشیگان، پس از اسپارت ها آنها 86-77 در روز شنبه بعد از ظهر آنها را ضرب و شتم. "ما دچار مصائب دیر در بازی شدیم که بازی را هزینه می کرد."
 
حوادث ناگوار در بازی های بسکتبال کالج، حادثه ای نیستند، حتی اگر شما برای آنها مهم نبود.
 
از نقطه ایالت اوهایو، 72-71 سرباز با 4:53 باقی مانده بود، تا پایان بازی، در اینجا چیزی است که Buckeyes در 12 موقعیت نهایی خود انجام دادند: 8 از 10 عکس از دست رفته، از جمله همه 4 اشاره گر 3؛ 3 از 4 پرتاب رایگان؛ توپ را بیش از دو بار تبدیل کرد.
 
در اینجا چیزی است که MSU با 12 موقعیت قبلی خود انجام داده است: ساخته شده 2 از 4 عکس، 11 از 14 پرتاب آزاد، توپ را بیش از دو بار تبدیل شده و پس از یکی از این گردش، غرفه inbounds را به سرقت برده است.
 
اسپارتان ها به سبد خرید حمله کردند، فشار بر Buckeyes و با هدف در پایان دفاعی بازی کرد.
 
کریس هولتمن، مربی ایالت ایالت اوهایو گفت: "من فکر می کردم آنها از راه های بسیاری از ما بهتر بودند."
 
بیشتر این 12 اموال.
 
این بازی اکثر شب ها در نیمه بالایی ده ها نفر بزرگ است - آخرین چهار یا پنج دقیقه. اگر یک مربی همیشه به شما می گوید که هر چهار دقیقه ای از اهمیت یکسان است، هرگز به آنها گوش نکنید. در مورد هر چیزی. نه سیاست، ورزش، والدین، غذا. شما به آن می گویید. مطمئنا بسکتبال نیست کشش نزدیک ترین زمانی که ساعت از بین می رود، این چیزی است که ورزشکاران و تیم هایی را که در غیر اینصورت نسبتا مشابه هستند، جدا می کنند.
 
اسپارتان ها به تنهایی ترسناک نیستند. این یک گروه با تعداد انگشت شماری از بازیکنان نیست که می توانند شات خودشان را ایجاد کنند. آنها اکنون با محدود کردن جوشا لانگفورد برای آینده قابل پیش بینی با آسیب مچ پا در حال کاهش هستند. آنچه آنها دارند یک جفت کفش بزرگ و یک گارد محافظ است که می تواند مکان های شما را به دست آورد و یک لیست بی نظیر و جانبازانه در اطراف آنها باشد.
 
پیروزی شنبه یک لحظه بزرگ برای آن فلاور بزرگ و محافظ نقطه بود.
 
مرکز نیک نارد، مرکز جوانان، بازی چند مایل از جایی که او بزرگ شد، در یک ساختمان که بدترین احساسات خود را در سال گذشته به ارمغان آورده بود، مشخص کرد که او این فصل سخت خواهد بود - که او را در دادگاه او واقعی است. یک نسخه بزرگ در همه چیز در مورد کسب و کار وارد شده.
 
وارد گفت: "این احساس متفاوت است، پس از به ثمر رساندن 21 امتیاز، 11 ضرب و نقص و 11 از 14 پرتاب آزاد در جنگ با عقب و جلو با Wesson. "من خیلی زیاد نبودم. و من فقط آن را در نظر نگرفتم مانند این بود که فقط هر بازی دیگری بود. بنابراین من در وسط ایستاده بودم. "
 
بخش گفت: او منتظر بود تا زمانی که او در اتاق قفل در Value City آرنا پس از این بازی فریاد زد، قبل از دیگران در اطراف. این یک دیو فتح شد. اما بدون رشد نمی توان انجام داد.
 
نیک واارد ایالت ایالت میشیگان پس از پیروزی 86-77 مدافع MSU در ایالت اوهایو، واکنش نشان می دهد.
نیک واارد ایالت ایالت میشیگان پس از پیروزی 86-77 مدافع MSU در ایالت اوهایو، واکنش نشان می دهد. (عکس: جوزف مایوراونا، جو مایورااا-آمریکا امروز ورزشی)
 
همچنین کاسویو وینستون، مربی گیمینگ، قدم مهمی را برداشت، در حالی که جهان از او خواسته شده بود، یک بازی قوی تر را انجام داد.
 
Izzo گفت: "بیایید صادق باشیم، من تلاش می کنم که کاسویو همه چیز را انجام دهد - مربی تیم، هواپیما را بفروشد."
 
وینستون 36 دقیقه تمام، اما 30 ثانیه نیمه دوم بازی کرد.
 
آرون هنری، تازه کار، گفت: "شما نمی توانید او را از دادگاه بیرون کنید."
 
ایزو می گوید ممکن است وینستون کمی بهتر از لوییویل و فلوریدا دست به گریبان باشد، چرا که او پس از نیمه اول که در نهایت خود را نجات داد و توپ را به محوطه داد، همانطور که او معمولا انجام می دهد، بیشتر از آن را ترک کرد. من این استدلال را نمی فروشم. وینستون در پایان نیمه اول خسته شد.
 
وینستون پس از گلزنی 25 امتیاز - 18 در نیمه دوم - در 8 - 12 تیراندازی گفت: "گاهی اوقات شما باید به عمق حفاری. "شما باید عمیق حفاری کنید، از طریق آن بازی کنید. هم تیمی های من کار خوبی را برای پوشش دادن برای من (دفاع) گاهی اوقات انجام می دهند. "
 
ایزو درست است که وینستون در نیمه اول به طور خاص به خوبی بازی نکرد، به خصوص به دلیل اینکه دولت اوهایو کنترل اواخر، عمدتا به دلیل بی دقتی MSU، کنترل شد. بنابراین در نیمه وقت، Izzo اجازه می دهد تا به وینستون و شرکت
 
Izzo گفت: "او آن را از من گرفت. "و بقیه بچه ها هم همینطور. و برای اولین بار من فکر کردم، "آنها باید به من کمی بیشتر اعتماد کنند،" اگر آن را حس می کند. "
 
"من به او گفتم، او به عنوان یکی از شیاطین کمی با چنگال به من نیاز دارد." وی ادامه داد: در مورد وینستون همچنان ادامه دارد، نقاشی یک عکس را می توانم بسازم. "این چیزی است که او از من می خواهد. اگر کمی کوچکتر باشم، فقط می خواهم آنجا باشم همانطور که به او گفتم، شما نمیدانید که در حال انجام چه کاری هستید، زیرا سخت ترین چیز در جهان استانجام دادن خود ارزیابی است. "
 
همانطور که می بینیم، وینستون به عنوان بازیکنان خود آگاه است. او می داند که چه چیزی باید انجام دهد و برای این تیم باشد. ما آن را در نیمه دوم شنبه دیدیم، از جمله در آن 12 موقعیت نهایی: شش پرتاب آزاد، سرقت، ایجاد وضعیت که منجر به دو فرصت بیشتر آزاد برای هم تیمی ها.
 
او همچنین دقیقا می داند چه چیزی برای او پیش می آید، تا زمانی که لانگفورد بیرون می آید: زمان بیشتری صرف توپ، باز کردن صفحه نمایش، شکار زمان و شکار کردن با توپ، ساخت یک تیم پر از بازیکنان نقش، سزاوار ملی توجهی که شروع به راه خود می کند، بسیار به زحمت Izzo است.
 
وینستون گفت: "در حال رفتن به برخی از بازی های سخت است. "من همیشه می گویم اگر ما کم کم (و ما را به بازی) نیمی از داد و ستد، این جایی است که (لانگفورد) بخش بزرگی از آنچه ما انجام می دهیم. او سطل آشغال است.
 
"کار ما و کار من فقط فشار آن است. ما قصد داریم سرعت را بالا ببریم و بچه هایی مانند کایل (آرنس) و (مت) مک کوئید را به توپ بزنیم که در آن بهترین هستند، در حال گذار و گرفتن و رها شدن هستند و ما آن را می بینیم. "
 
او می گوید که آنها آن را تشخیص می دهند. به راحتی می توان به او اعتماد کرد، اما بعد از ظهر شنبه، هنگامی که اسپارتان یک بازی را شروع کرد، همانطور که در سال گذشته در کلمبوس به کار خود ادامه داد، موفق شد.
 
وینستون گفت: "ما نمی دانستیم چگونه می توان بازی های برنده را در سال گذشته داشته باشیم." "این تیم فقط این را دارد. این تجربه فقط ما را تحمل می کند. "
 
مرتبط: نیمکت: 3 بار سریع در ایالت میشیگان در ایالت اوهایو در 86-77 ایالت میشیگان به سر می برند

تیم سه گانه: تجزیه و تحلیل اندی لارسن دومین نیمه 24 دقیقۀ دونووان میچل و همچنین دفاع جاز سخت، که جاز

 اندی لارسن، نویسنده ای را ضرب و شتم در سه قطعه ای از دیزنی پیستون های دیترویت از سه گانه ی سه گانه یازدهمین جوزپه یونایتد، جلب نظر کرد.

 
1. دونوون میچل آن را شکل می دهد
بخش مورد علاقه من از تجربه Donovan Mitchell، این است که چقدر زمان می توانید او را در طی یک بازی مشخص کنید، و امشب یک مثال بسیار خوبی بود.
 
میچل در نیمه اول فقط دو امتیاز به ثمر رساند و سپس سه ماهه سوم را با دوبرابر دو دوره متوالی و یک آجر زشت شروع کرد.
 
 
کوین اسنایدر میچل را کنار گذاشت و شروع به صحبت با او کرد. پس از بازی، این چیزی است که اسنایدر گفت که او به میچل گفت:
 
"شما مجبور نیستید تا پایان بازی را برای یادگیری صبر کنید. اسنایدر گفت: "من فقط احساس کردم او به یک گام به عقب نیاز دارد و برای دومین بار و تماشا می کند. این به شما وضوح بیشتری می دهد و می تواند عزم شما را تقویت کند." و این چیزی است که او داشته است. "
 
میچل دو دقیقه بعد دوباره آمد. او فورا درخشان نبود، و مجبور شد چند عکس از او بگیرد که احتمالا نباید داشته باشد. اما شما می توانید ببینید که او شروع به درک آنچه Pistons انجام داده بود: نگه داشتن سرقت سریع با او، کمک به او را از جاهای دیگر در دادگاه، و جلوگیری از او را از تمام راه را به لبه.
 
بنابراین میچل شروع به درک اهمیت گرفتن صفحه نمایش جامد کرد. او به جای تلاش برای ضرب و شتم مردی از دروغ، از رودی گبرت و دریک راسخ استفاده کرد تا مرد را از او بیرون بیاورد، سپس به او حمله کرد.
 
 
وقتی که کسی از محیط خارج از حد خیلی کم کمک کرد، میچل این مرد باز را پیدا کرد.
 
 
 
پس از اینکه Pistons شروع به رفتن به صفحه نمایش ها کرد، میچل، در حالی که دو عکس مهم بازی را انجام داد، کار بسیار بهتر انجام داد تا بتواند کنترل خود را حفظ کند.
 
بعد از آخرین، میچل می توان گفت، به خوبی، کسی، گفت: "شما این کار را کردید. اشتباه توست."
 
مفسران پیستون با دوناتون میچل مخالف هستند، زیرا او کرگدن را می بیند. بله آه بله. pic.twitter.com/LNcX7NYoln
 
- جیک لی (jacobrexlee) 6 ژانویه 2019
این که آیا آن را به یک فن پرشور یا یک مخالف صحبت می کند، Mitchell پیدا کردن برخی از لبه ها نیز خوب است برای دیدن.
 
کایل کورور گفت: "برای اینکه ما یک تیم واقعا خوب باشیم، او باید یک بازیکن واقعا خوب باشد." و در نیمه دوم، میچل بود.
 
"من نمی دانم که چه کسی در نیمه اول بود. میچل گفت: "خجالت زده شدم به من و هم تیمی های من بود. هم تیمی های من فقط پشت من هستند، آنها به من گفتند که فقط باید با آنها مبارزه کنیم."
 
2. شروع ضعیف، دوباره
یک بار دیگر، جاز شروع به زشتی در این بازی کرد، و به همین ترتیب با کاهش کسری بودجه در 31-13 ساله وارد ربع دوم شد. بعضی از آن، به راستی، به این دلیل بود که روودی گابرت خود را در معضلی ناچیز پیدا کرد، اما به نظر میرسد که جاز، هنگامی که گوته در دادگاه بود، جهان را آتش زد.
 
 
به طور معمول در طول هر کششی خشن، شوت زدن تا حدودی سرزنش شد: جاز عکس های زود باز کرد، هر چند از Ricky Rubio و Derrick Favors، و فقط از دست رفته آنها. در همین حال، Reggie Bullock اولین چهار امتیاز 3 بازی خود را به دست آورد.
 
اما هی، او یک بازیکن NBA است، و قادر به ضربه زدن پرشهای باز است. نگاهی به آنچه جو ایگلز در این بازی انجام می دهد ... من آن را تقریبا هیچ چیز توصیف نمی کنم. من می فهمم که او می خواهد آماده کمک باشد، اما خوب، او هم خیلی کار نمی کند.
 
 
یا بر روی این یکی، Blake Griffin فقط انتخاب و پاپ را اجرا می کند و Favors به ​​او فقط یک تن از فضای هوایی برای گرفتن و شلیک می دهد، حتی با توجه به زاویه دوربین غیر معمول، به وضوح قابل مشاهده است.
 
 
من در مورد جاز فکر میکنم: پیستون ها در رتبه یازدهم قرار میگیرند. اما آنها در هر بازی 14 امتیاز بیشتر را جذب می کنند، و گریفین، به خصوص، این شوت را در این نقطه از حرفه او را دوست دارد. اجازه دادن به jumpers بدون تردید یک استراتژی بد است
 
جاز شروع به تشخیص آن کرد، به لطف بازی های الهام گرفته و فیزیکی از دانته ایزوم و تبه سلفوشا - که هر دو نمی توانند در نیمه دوم به علت تیرگی مچ پا و آسیب همسترینگ بازی کنند. اما در حالت ایده آل، شما نمی توانید به کمبود 18 درصدی در سه ماهه اول سال جاری در مقابل 50000 تیم برسید.
 
3. چگونه جاز مجبور به گردش درآمد
شاید بزرگترین انگیزه برای بازگشت دوباره جاز، توانایی آنها در تحمیل عواید بود. آنها 18 شب بازی دیترویت را در شب گرفتند که به 25 امتیاز جاز منجر شد. همه چهار نفر از این گردشگران در نیمه دوم بودند.
 
 
پس از تماشای این گردش، من مجبور به پرداخت جی کروده می باشم. Crowder کار بسیار خوبی انجام داد تا زندگی پیستون را دشوار کند، یا دست نگه داشتن دست خود را در بازی های انتخاب و رول، مانند در این مورد:
 
 
یا او می تواند در Pistons دزدکی حرکت کردن و مجبور کردن دزدی با خروج از مرد خود، حتی زمانی که او مرد Blake Griffin بود.
 
 
یا او می تواند هر دو را انجام دهد: به شدت به انتخاب و رول حمله، و سپس زمانی که گریفین به پایان رسید توپ را به هر حال، بازگشت و کمک به توپ نوار، که به پایان رسید تبدیل شدن به یک گردش مالی.
 
 
بازخوانی اواخر پیستون زمانی رخ داد که آنها اساسا برای جلوگیری از اجرای نمایشنامه ها، به گاو گریفین اجازه دادند

Mikaela Shiffrin furthers ادعا می شود که بیشترین ورزش را به خود جلب کرده است

 مایکالا شیفرین: چرا من 03:06 تعصب نخواهم داد

(CNN) او کاملا بی نظیر نیست اما او دور نیست.
 
میکائیله شیفرین موقعیت خود را به عنوان یکی از ستاره های پرطرفدار ورزشی در این سیاره اعلام کرد و با پیروزی 9 بازی جام جهانی در زاگرب، کرواسی، روز شنبه، اعلام کرد.
QUEEN REIGNS !!

مات از عمق خارج از زمین از Brewers بسیار مورد نیاز است

 مراحل اولیه رژیم برودی ون وننن با حرکات پر جنب و جوش پر شده است و در حالی که اخیرا دقیقا متناسب با این لایحه نیست، یک سوراخ خمیده به وجود می آید.

 
تنها سه تن از بازیکنان سالم در لیست 40 نفره که به تعطیلات آخر هفته برگزار می شود، ماتس کیون بروکستون، از بازماندگان روز شنبه، خریداری کرد.
 
ماتس بابی وهل را به دوزخ فرستاد، همراه با یک جفت ملاقات کنندگان، آدام هیل، معاون حقوقی و فلیکس والریو مهاجم.
 
بروکستون چهار اجرا در خانه، 11 RBIs و 179 batting متوسط ​​در 51 بازی برای میلواکی در فصل گذشته بود. در حالی که او 23 پایگاه در سال 2016 و 21 سال بعد را به سرقت برد، او تنها پنج فصل گذشته را طی کرده است. خمیر دست راست، او در سال 2017 20 هامر را شکست اما 175 بار زد.
 
ون واگنن، که در ماه گذشته Robinson Cano و Edwin Diaz را در یک مگا معامله دریانوردی به دست آورد، بروکستون 28 ساله را "ورزشکار دینامیک" با توانایی بازی کردن در خارج از زمین، در پایگاه ها و با خفاش خود نامید. "
 
با توجه به GM Brodie Van Wagenen، کسب Keon Broxton به Mets یک ورزشکار دینامیک می دهد.
با توجه به GM Brodie Van Wagenen، کسب Keon Broxton به Mets یک ورزشکار دینامیک می دهد. (Pablo Martinez Monsivais / AP)
مجموعه مهارت های Broxton در راستای خوان والارز است که عمق کمتری در پشت سر او قرار گرفته است و مایکل کانورتو و براندون Nimmo، پشتیبان های سنگین خود در مرکز قبل از تجارت است. Yoenis Cespedes از جراحی در هر دو پاشنه در حال بهبود است و Mets سیگنال های مخلوطی را برای آنچه در آینده خود را در Flushing نگه می دارد فرستاده است.
 
"ما نه تنها امیدواریم که در سال جاری تاثیر بزرگی داشته باشد، بلکه او در سال 2020 نیز بخش بزرگی از تیم ما خواهد بود." "او در لیست ما قرار دارد، او یک پسر تاثیرگذار است، ما امیدواریم بتوانیم او را بازگردانیم. ما صادقانه و شفاف هستیم و با دیگران درگیر میشویم تا آنها بدانند که چه فرصتی است و چطور همه ما آن را انجام خواهیم داد. "
 
عمر مینیا، به عنوان دستیار ویژه GM، به نظر می رسد به عنوان مشتاق به نظر می رسد، در یک رادیو اخیر MLB گفت: "اگر او به ما هر چیزی در این سال، بزرگ است، ما برای آن خوشحال هستیم."
 
این حرکت همچنین می تواند Lagares را به صرفه جویی در هزینه های Mets به دنبال خفاش سنگین تر در آژانس رایگان است. فروشندگان آسیب دیده اغلب 9.5 میلیون دلار در فصل آینده جبران می کنند.
 
وهل، صاحب 26 ساله، توسط Mets از اوکلند در ماه جولای به عنوان بخشی از معامله ای که Jeurys Familia نزدیک به دو و میدانی را نزدیک کرد، به دست آمد. وهل 0-1 با 10.13 ERA در هفت بازی با مات رفت و 4-2 با 2.20 ERA برای تیم های نیویورک و تیم سه گانه اکلند در فصل گذشته بود.
 
دیوید اشتاینس، مدیر کل Bewers، می گوید وهل "دارای زرادخانه ای است که در لیگ های لیگ برتر بسیار با کیفیت است و در سطح بالایی از لیگ های کوچک قرار دارد".
 
هیل، یک جسد راست دست، از کارولینای جنوبی در دور چهارم پیش نویس آماتور سال گذشته انتخاب شد. او 1-1 با 2.35 ERA در 9 بازی برای کلاس A Brooklyn Cyclones رفت.
 
والریو با 3 هامرز و 22 ریبری در 67 بازی در لیگ تابستانی دومینیک، 319 گل زد.
 
- با سرويس اخبار جديد

Packers برای مصاحبه Buccaneers OC Todd Monken برای موقعیت مربی سرمربی، در هر گزارش

 تعطیلات آخر هفته برای خدمتگزاران خلیج Green Bay Packers حتی شلوغ تر شده است. رئيس جمهور تیم "مارک مورفی" و مدیرعامل "بریان گوتکونست" پنج مصاحبه مربیگری را که از جمعه تا یکشنبه انجام شده بود، آغاز کردند و این گروه گفته است که نام ششم را به لیست مصاحبه اضافه کرده است.

 
آخرین فردی که به عنوان یک مصاحبه شونده گزارش شده است، تاد مونکن است که طی سه سال گذشته به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی تامپای خلیج بوککانیرها صرف کرده است. با توجه به جرمی فاولر ESPN، مونکن در روز شنبه شب با مدیران Packers ملاقات می کند.
 
این تیم در روز جمعه در فاکسبورو شرکت کرد تا جاش مک دانیلز و بری فلورس، دستیاران پاتریوت را مصاحبه کنند، سپس به نیواورلئان رفتند تا با دان کامبل و پیت کارمایکل مربیان Saints دیدار کنند. ظاهرا آنها Monken در شب شنبه شب قبل از ملاقات با Titans OC Matt LaFleur در روز یکشنبه.
 
در مونکن، تخریب Bucs به طور بالقوه، به ویژه از طریق هوا، جمع شد. با بازی رایان فیتزپاتریک و جمئیس وینستون در بازی فردا، بازی عبور تامپای خلیج به عنوان واحد Nardage NFL (5358 متری) به پایان رسید و دومین فصل فصل را در هر بازی به پایان رساند. هر دو فینال جام حذفی در هر بازی برابر با هاروارد راجرز 7.5 بود، همانطور که فیتزپاتریک در هشت بازی 9.6 YPA رفت و در وینستون در 11 مسابقه در 7.9 بود.
 
مونکن تجربه آموزش مربیگری دارد، هرچند در سطح کالج و نه در NFL. با این حال، با توجه به این که در پس زمینه او، منطقی است که او را به عنوان یک نامزد مشروع برای کار Packers در نظر بگیریم.

مرد با قتل سرتاسر مرگ در زندان بارنز

 دفتر کلانتری ایالت هریس اعلام کرد صبح روز یکشنبه یک مرد 20 ساله به قتل سرمایه برای قتل جیزن بارنز، 7 ساله که در ماه گذشته در یک ماشین در حال حرکت در نزدیکی هوستون، زمانی که او و خانواده اش به قهوه رفتند.

 
بر خلاف گزارش های قبلی مقامات نشان می دهد که مرد مسلح یک مرد سفید پوست است، مردی که اریک سیاه جونیور دستگیر و محکوم شده است، سیاه است، یک سخنگوی دفتر کلانتر گفت: یکشنبه. دفتر کلانتر نیز گفت که ممکن است مظنونین دیگری نیز باشند. محققان اعتقاد ندارند که جازم یا خانواده اش هدف قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که در نتیجه هویت اشتباه شلیک شود.
 
جزن در 30 دسامبر در ماشین با مادر و سه خواهرش بود که یک مرد در یک کامیون قرمز قرقره کنار آنها کشیده شد و شروع به تیراندازی کرد. پلیس اظهار داشت که یک گلوله از جیزین به سر گذاشت و در صحنه جان داد.
 
جیسون اسپنسر، سخنگوی دفتر کلانتر، روز یکشنبه گفت که او نمی دانست که آیا آقای سیاه هنوز در زندان بود یا نه. اگر آقای سیاه یک وکیل داشت، فورا روشن نشد.
 
تبلیغات
 
اداره کلانتری در یک نشست خبری هفته گذشته گفت: توضیح اولیه از مردان مسلح به عنوان یک مرد سفید پوست بر اساس گزارش های تیراندازی از خانواده بود. مورد توجه ملی را در سراسر کشور جلب کرده است.
 
پس از کشتن جیمز، مردم برای کمک به خانواده بسیج شدند. حدود یک هزار نفر در روز شنبه یک تظاهرات شرکت کردند.
 
لاپوراشا واشنگتن، مادر جازمین، به "کرونیکل هوستون" گفته بود که او اعتقاد دارد که حمله به انگیزه نژادی تبدیل شده است.
 
خانم واشنگتن به CNN گفت: "من روی پنجره هایم یا هر چیز دیگری رنگی نداشته ام، بنابراین شما می توانید یک مادر - مادر سیاه پوست - با دختران، بچه های زیبا داشته باشید". "من کودکم را از من گرفته ام و شما در جهان مراقبت ندارید".
 
شان کینگ، یکی از فعالان عدالت نژادی برجسته و یک مقاله نویس در The Intercept، پاداش 100،000 دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری مسلح شده بود، ارائه کرده بود. د آندره هاپکینز، یک گیرنده وسیع برای هوستون تگزاس، قول داده است که از این بازی بازنشستگی آخر هفته، مبلغ 29000 دلار برای کمک به پرداخت جشن های جازمین، پرداخت کند.

کوین سوینی

 طبق یک نشریه روز شنبه منتشر شده، رئیس کارکنان وزیر دفاع، آدم عقب کوین سوینی، استعفا داده است.

 
هیچ دلیلی برای خروج سوئینی داده نشد، که پنج روز پس از خروج رسمی وزیر دفاع، جیمز ماتیس اعلام شد. از ژانویه 2017، سوئینی رئیس کارکنان بوده است.
 
"پس از دو سال در پنتاگون، من تصمیم گرفتم زمان مناسب برای بازگشت به بخش خصوصی،" سوینی گفت در بیانیه ای پس از تصمیم خود را به عقب بر گردیم. "این افتخار است که مجددا در کنار مردان و زنان وزارت دفاع قرار گیرد."
 
سوینگی تنها خروج نیست. در پایان ماه دسامبر، سخنگوی پنتاگون دانا سفید در توییتر اعلام کرد که او نیز پست خود را ترک خواهد کرد.
 
"من از فرصتی که این اداره دولتی برای من در اختیار وزیر ماتیس، اعضای سرویس ما و همه غیرنظامیانی که از آنها حمایت می کنند، قدردانی می کنم. این افتخار و افتخار من است، "او در توییتر دسامبر 31 نوشت. "بیایید و خدا برکت دهد."

کانال آب و هوا

 دادگاه متهم به برنامه کانال آب و هوا از کاربران گمراه کننده است و از اطلاعات مکان آنها سود می برد

 
کتی کک
جمعه 9:30 بعدازظهر به: برنامه کانال هواشناسی
104.4K
20
صرفه جویی
 
مایک فائور، دادستان شهر لس آنجلس، در پدیوم، در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس جمعه، 4 ژانویه 2019 سخن می گوید.
عکس: براون مللی (AP)
بیش از یک برنامه آب و هوایی چندگانه به تازگی تحت فشار برای دست زدن به داده های کاربر خود را، یا با جمع آوری بیش از حد و یا allegedly ردیابی کاربران بدون اجازه خود. در حال حاضر سازنده یک برنامه محبوب دیگر آب و هوا توسط وکیل شهر لس آنجلس متهم شده است که فریب میلیون ها کاربر را داده و از اطلاعات مکان خود سود می برد.
 
طبق گفته نیویورک تایمز، این دادخواست روز پنج شنبه ثبت شده است، که در مورد سوء رفتارهای ادعایی برنامه گزارش شده است. به عنوان بخشی از یک تحقیق بزرگتر در ماه گذشته به کارگیری شرکت ها برای ردیابی اطلاعات مکان کاربر برای سود، تایمز گزارش داد که برنامه کانال آب و هوا بخشی از شرکت آب و هوا، که توسط IBM در سال 2015 به دست آمد، "" به روشنی این افشا نشد این شرکت همچنین داده های مربوط به بودجه های هزاره را تجزیه و تحلیل کرده است. "در حالی که برنامه اطلاعاتی را در مورد نحوه استفاده از برخی داده های کاربر در سیاست حفظ حریم خصوصی و تنظیمات حریم خصوصی اش مورد استفاده قرار داد، کاربران را سریعا برای دسترسی به داده های موقعیت مکانی خود هشدار داد.
 
"سالهاست که TWC با استفاده از برنامه کانال آب و هوا خود را فریب داده است برای جمع آوری داده های خصوصی و خصوصی شخصی سازی موقعیت مکانی کاربر در مورد مکان های کاربران خود در طول روز و شب، هر چند منجر به کاربران به باور دارند که داده های آنها تنها مورد استفاده قرار داده شده به آنها را با داده های داده های هوای محلی محلی، هشدار و پیش بینی، "ایالات متحده پرونده دعوی. "TWC پس از آن سود از آن داده، استفاده از آن و کسب درآمد از آن برای اهداف کاملا غیر مرتبط با آب و هوا و یا برنامه کانال آب و هوا."
 
 
یک تلفن همراه با صفحه اولویت مکان برنامه کانال آب و هوا، جمعه، 4 ژانویه 2019 دیده می شود.
تصویر: براانی مللی (AP)
دادخواست ادعا می کند برنامه به اندازه کافی به کاربران اطلاع نمی دهد که داده های آنها با اشخاص ثالث یا اهداف غیر از ارائه آب و هوای تا به امروز و پیش بینی ها به اشتراک گذاشته شود. این کت و شلوار بیشتر ادعا می کند که "عدم اطلاع کاربران برای اطلاع از اطلاعات شخصیشان به دیگران برای سود، صرف نظارت نیست" و "کسب و کار اصلی" این شرکت اطلاعات جمع آوری اطلاعات کاربر را برای سود به دست می آورد. شرکت آب و هوا هرگونه تخلف را رد می کند
 
"شرکت آب و هوا با استفاده از اطلاعات مکان همیشه شفاف است. این افشا کاملا مناسب است و ما از آنها به شدت دفاع خواهیم کرد. »سخنگوی شرکت آی بی ام در بیانیه ای از طریق ایمیل به Gizmodo گفت.
 
مقام معظم رهبری شهر لس آنجلس، مایک فوئر روز جمعه جمعه گفت که با دعوی دعوی، مقامات می خواهند دیگران را از پذیرفتن رفتار مشابه مشابه جلوگیری کنند. Feuer در طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که "موضوع حریم خصوصی در عصر دیجیتال یکی از اساسی ترین مسائل" است که در حال حاضر با آمریکایی ها مواجه است.
 
کانال آب و هوا یکی از فهرست های رو به رشد برنامه های آب و هوایی است که متهم به شرکت در شیوه های داده سایه شده اند. Will Strafach، پژوهشگر امنیتی سال گذشته، ادعا کرد که AccuWeather اطلاعات شارژ کاربر را با شریک آن Reveal Mobile به اشتراک می گذارد، حتی اگر کاربران از اشتراک اطلاعات مکان خود اجتناب کنند. و در اوایل این هفته، وال استریت ژورنال گزارش داد که پیش بینی آب و هوای محبوب - رادار جهانی دقیق آب که در دسترس آندروید است، جمع آوری مقدار "غیر معمول" داده های کاربر، از جمله محل، آدرس ایمیل و شناسه بین المللی تجهیزات موبایل (IMEI) شماره.
 
یادآوری خوبی است که کاربران باید به شکلی صحیح از شک و تردید در مورد برنامه هایی که اطلاعات خود را با آنها به اشتراک می گذارند، به ویژه، به عنوان Feuer اشاره کرد، آنهایی که به نظر می رسد "خوش خیم" و "بی خطر" به عنوان یک برنامه برای آب و هوا.

مشکل آیفون جدی، اپل Disappoints سرمایه گذاران، آیفون SE می تواند تیم کوک را نجات دهد

 4 ژانویه 2019 ساعت 07:16

اپل حلقه: مشکل آیفون جدی، اپل Disappoints سرمایه گذاران، آیفون SE می تواند تیم کوک را نجات دهد
 ایوان اسپنس
ایوان اسپنس
ارشد ارشد
تکنولوژی مصرف کننده
داستاننویس در حال جستجو در دنیای دیجیتال، تلفن همراه، موسیقی و پادکست است
 
 
 
اولین نگاه اپل در سال 2019 در مورد هفته آینده اخبار و سرفصل های Cupertino، اولین اپل حلقه 2019 شامل هشدار تیم کوک به سرمایه گذاران است، اپل تایید عدم ارتقاء آیفون، پتانسیل برای iPhone SE 2، در مورد اینکه آیا تمرکز Apple بر مد دروغ است، Netflix مقاومت در برابر فروشگاه اپل اشتراک اشتراک، و استیو جابز بهتر انجام داده است؟
 
اپل حلقه در اینجا برای یادآوری برخی از بحث های بسیار که در طول هفت روز گذشته در سراسر اپل اتفاق افتاده است (و شما می توانید هشدار هفتگی خود را از اخبار آندروید در اینجا در Forbes بخوانید.)
 
اپل هشدار دهنده سرمایه گذاران است
 
اپل یک یادداشت هشدار دهنده برای سرمایه گذاران پیش از دریافت سود سالیانه خود در 29 ژانویه منتشر کرده است. آیتم اصلی این یادداشت این است که برآورد درآمد از 93 میلیارد دلار پیش بینی شده است. تیم کوک می نویسد:
 
امروز ما به بررسی رهنمودهای خود برای سه ماهه اول 2019 مالی اپل، که در تاریخ 29 دسامبر پایان یافت، می پردازیم. اکنون انتظار داریم به شرح زیر باشد:
 
درآمد حدود 84 میلیارد دلار؛ حاشیه نزولی تقریبا 38 درصد؛ هزینه های عملیاتی حدود 8.7 میلیارد دلار؛ سایر درآمد / (هزینه) حدود 550 میلیون دلار؛ نرخ مالیات تقریبا 16.5 درصد قبل از اقلام گسسته است.
 
شما می توانید نامه تیم کوک را در مورد این موضوع بخوانید. بله، همانطور که در روز پنج شنبه ذکر شد، این یک نابودی ادبی درآمد اپل است.
 
تصمیم تیم کوک به فشار قیمت آیفون بالاتر اجازه داده است که اپل افزایش حاشیه و ایجاد یک وضعیت مالی ضعیف برای این شرکت، اما افزایش سالانه تلفن همراه از زمان راه اندازی آیفون 6 پلاس . این خط فروش مسطح به دنبال یک مسیر نزولی است - همانطور که کوک به سهامداران خود اطلاع می دهد که اپل دیگر از فروش واحد فروش خبر نخواهد داد و برای درآمد حفظ خواهد شد.
 
خواندن تحلیل کامل من اینجا.
 
تیم کوک، مدیرعامل اپل، در حالی که محصولات جدیدی را در یک رویداد راه اندازی در آکادمی موسیقی بروکلین در تاریخ 30 اکتبر 2018 در شهر نیویورک (Photo by Stephanie Keith / Getty Images) منتشر کرد، GETTY
 
اپل نیاز به پیدا کردن ارتقاء بیشتر دارد
 
در قلب خود، مشکل اپل این است که آن را به فروش اپل به اندازه کافی در بازارهای جدید مانند چین نیست. کوک مسائل مربوط به تجارت ارز و آب و هوای ایالات متحده / چین را به عنوان یکی از مشکالت احتمالی مطرح کرده است، اما احتمالا چیزی ساده تر از آن است. افراد کافی برای ارتقا به گوشی جدید آماده نیستند. و چرا آنها می خواهند زمانی که یک باتری جایگزینی کافی است تا آیفون قدیمی خود را به حالت قابل استفاده تبدیل کند. شانون لیائو برای حصار:
 
هزینه پایین تر همراه با شفافیت بیشتر به این معنی است که مردم بیشتر در سال 2018 به مبادله باتری خود پایان دادند - به جای ارتقاء به آخرین مدل های آیفون، معلوم می شود. حالا که باتری های آیفون ارزانتر و راحت تر جایگزین می شوند، افراد کمتری برای آیفون های جدید که اکنون هزینه ای بالغ بر 1،449 دلار هزینه می کنند، تخریب می شوند ... در سال 2018، بسیاری از مسائل کیفیت زندگی کمتری برای مدل های آیفون های قدیمی ناپدید شد، دلایل اصلی برای ارتقاء به یک گوشی جدید نیز از بین رفته است.
 
سیاست کوتاه مدت اپل برای ارتقای سرویس جایگزینی باتری برای غلبه بر مشکلات نرم افزاری، عواقب طولانی مدت مورد انتظار را داشته است. در آن زمان، کوک این ها را دور زد، اما اکنون آنها به خانه می روند.
 
برای آیفون SE 2 آمادگی داریم
 
سوال بسیاری که در این مورد مطرح است این است که آیا تیم کوک با تلفن های با قیمت بالا با قیمت های بالایی روبرو خواهد شد یا حرکتی برای جذب بیشتر فروش و سهم بازار خواهد کرد. اگر بعدا، پس از آن زمان مناسب برای اپل به تصویب اشتباه لغو آی فون SE، و از سر خط آیفون SE 2، شاید در اوایل ماه مارس 2019. Ben Lovejoy استدلال پرونده:
 
خط پایین این است که اگر اپل قصد دارد رشد در بازار پرجمعیت جهان را از سر بگیرد، نیاز به پاسخ دارد - و بخشی از این پاسخ نیاز به قیمت گذاری آیفون دارد. اپل نیاز به چیزی برای نشستن در جایی که iPhone SE انجام داد: یک تلفن مدرن در حدود 400 دلار است.
 
و اخبار بدی برای اپل فقط ممکن است برای خبرهای خوب مشتریان خود باشد. پیش از این امیدوار بودم که آیفون SE 2 را امتحان کنم - اما پیش از آنکه بدانیم چقدر عمیق یک سوراخ اپل در مورد فروش چینی ها بود، می دانستیم. چه چیزی فروش می کند جدید و براق است، بنابراین این شرکت نمی تواند از استراتژی هند در فروش تلفن های قدیمی تر دور شود.
 
بیشتر در 9to5Mac. من همچنین این هفته بحث کرد که نجات دهنده اپل می تواند SE2:
 
 SE بعد از راه اندازی iPhone 6S و iPhone 6S Plus شش ماه بعد از عرضه عرضه شد. در آن لحظه مشخص شد که آیفون 6 پلاس سپیده دم یک دنیای جدید شجاع بود که منجر به افزایش فروش به طور مستمر شد - به سادگی انتخاب یک آیپد بزرگ نمایش داده شده را به مصرف کنندگان که معمولا برای یک اندازه متناسب با همه رویکرد است آیفون 6S famil
Y کوتاه در حال سقوط بود ... در آن زمان سواره نظام آیفون در بالای تپه بود، کسانی که می خواستند یک آیفون کوچکتر نمایش داده شده اما مدرن راضی بودند، و فروش، در حالی که افزایش نیست، حداقل ثبات.
 
با استفاده از آیفون XS و آیفون XS Plus نتوانستند جابجایی قابل توجهی داشته باشند و تیم آیفون XR باید با یک تخفیف 300 دلاری (البته با یک قرارداد مبهم تجاری) به فروش برسد. تیم کوک به سواره نظام خویش نیاز دارد.
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد